Motel One Alexanderplatz

Welk hotel moet ik nemen en waar? Vind het hier uit!

Motel One Alexanderplatz

Berichtdoor elfje » 07 maart 2010, 21:40

We slapen in mei 2010 3 nachten in Motel One Alexanderplatz. Is het een leuke uivalsbasis om Berlijn te bezoeken? En hoe moeten we het aanpakken?
elfje

Re: Motel One Alexanderplatz

Berichtdoor Webmaster » 07 maart 2010, 22:44

Over Motel One Alexanderplatz, kun je hier nog een review vinden in dit forum.

Aan de Alexanderplatz zit je zeer centraal: op loopafstand van veel bezienswaardigheden in Mitte en anders zit je ook perfect t.o.v. het openbaar vervoer. Op station Alexanderplatz stoppen regionale treinen, de S-Bahnlijnen S3, S5, S7 en S75, drie metrolijnen (U2, U5, U8) en ook nog diverse bus- en tramlijnen. Heel veel bestemmingen zijn dus zonder overstap te bereiken.

Hoe je het moet aanpakken? Goede vraag waar ik geen voor iedereen passend antwoord op kan geven. Begin eens met dit forum goed doorspitten zou ik zeggen. Voor allerlei bezienswaardigheden, restaurants, OV zijn handige tips te vinden. Maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :D
Webmaster
Site Admin

Berichtdoor Michel » 08 maart 2010, 08:37

Hallo,

Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat ook ik altijd voor vragen open sta. Je hebt in ieder geval met Motel One Alexanderplatz een goed punt in de stad gekozen.
Michel
Moderator

Berichtdoor Weißensee » 19 maart 2010, 09:26

Motel One Alexanderplatz heeft keurige nette kamers (wel klein, maar met alles wat nodig is). De ramen zijn geluidsdicht (belangrijk als je naar de S-Bahn kant kijkt). Van het motel kan je alle kanten uit. Met de tram naar Prenzlauer Berg, met de bussen dwaars door de stad of met de S-Bahn naar oost en west. Een goede lokatie!
Weißensee
Gids in Berlijn

Keer terug naar Algemene vragen en tips