Voor iedereen die van een superstrak design houdt! Wij vonden het fantastisch! We hadden een aanbieding: 3 nachten voor € 247,00. Ik laat het aan jullie over of je het veel vindt of niet. Het hotel is nu ongeveer driekwart jaar open en het is een viersterren hotel. Je auto kun je kwijt onder het hotel voor €10,00 per nacht. Superstrakke lobby, supermoderne kamers. Alle kamers hebben een flatscreen en volgens mij is internet gratis (weet ik niet zeker). Een uitgebreid ontbijtbuffet en alles supervers. En alles kraakhelder schoon op de kamers met elke dag schone handdoeken. Op de 12de verdieping is een koffiebar waar je een fantastisch uitzicht hebt over de stad. Op de 14de verdieping is een cocktailbar waar het 's avonds gezellig druk is en met zeer vriendelijk personeel en heerlijke cocktails. Om maar te zwijgen over het uitzicht van "Berlin bei Nacht"! En wat ik ook lekker vond is dat je om 12.00 uur kunt uitchecken i.p.v. het gebruikelijke 10.00 uur!
Veel mensen vonden het te ver van de gebruikelijke bezienswaardigheden, maar de S-Bahn is tegenover het hotel en de taxistandplaats is om de hoek. Pluspunt is ook dat je nu sneller geneigd bent om Prenzlauer Berg eens wat beter te bekijken. Ik vond het prachtig. Een mooie trendy wijk!
Andel's Hotel Berlin
Landsberger Allee 106
D-10369 Berlin
Tel.: +49 30 453 053 0
E-mail: info@andelsberlin.com
www.andelsberlin.com